Verzenden

De verzendkosten zijn per land verschillend:

  • NL - €6,95
  • BE & DE - €9,95
  • UK & de rest van Europa - €15
  • Rest van de wereld - €25

Wij streven er naar om jouw pakket na betaling, dezelfde werkdag nog te verzenden betreft producten die op voorraad zijn. 

De levertijd is 1-2 werkdagen voor de producten die op voorraad zijn (Nederland & België).

Voor onze custom producten is de levertijd ongeveer 4 weken. 

Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Je ontvangt op de dag van verzending een mail met je zendingsnummer waarmee je jouw pakket kunt traceren.

Wij zijn niet aansprakelijk voor de vertraging bij verzendmaatschappijen. 



Retourneren

VUL HIER JOUW RETOUR IN!

Voor de bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in jouw bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen, tenzij anders vermeld.

Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. 
 
Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren.
U kunt het artikel retourneren:

- binnen de zichttermijn van 14 dagen
- als het artikel compleet is
- in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en (fabrieks)verpakking.

Sommige artikelen kunt u niet retourneren. Het gaat dan om:
- Producten/hair extensions die aan uw specificaties zijn aangepast
- Haarstukken die uit de verpakking zijn gehaald (i.v.m. hygiëne)
- Shampoos en Conditioners

Outlet:
Stuur je een product terug uit de outlet? LET OP: je krijgt bij outlet producten een shop te goed op de website en niet je geld terug!

Wij accepteren geen producten retour waarvan de verzegeling is verbroken. Denk bij een verzegeling aan de tyribs om de Extensions en Haarstukken en aluminum folie over de micro ring potjes.


Het verwerken van retouren kan maximaal 14 dagen duren. Het bedrag
wordt na het verwerken teruggestort via de gebruikte betaalmethode.

LET OP: Wij accepteren alleen retouren die via ons portaal zijn aangemeld. Stuur je het terug zonder aanmelding via het portaal dan is dit je eigen risico en heb je kans dat wij de retour niet kunnen verwerken! Als je het product niet kan aanmelden in het portaal, dan kan hier een reden voor zijn. Volg dan de stappen in het retourportaal of neem contact op met de klantenservice!

Je betaalt verzendkosten voor het verwerken en bezorgen van je bestellingen. Retourneren is op eigen kosten.

Product added to wishlist

We gebruiken analytische cookies en sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven.

Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies.